Trine Vibeke Petersen

Trine er uddannet rytmisk sanger på Det Jyske Musikkonservatorium i 1998, og har siden arbejdet med at uddanne folkeskolelærere, været aktiv musiker og undervist på musikskoler. I 2019 blev hun ansat på Haderslev Musikskole. Her underviser hun i rytmisk sang, klaver, Familieklaver, Max Musik og Musikklasser i klaver og ukulele. Derudover er hun musikklassekoordinator, og en del af administrationen.

”Det er fantastisk at lave musik med børn og unge. At kunne give musikkens mange glæder og muligheder videre er en stor drivkraft for mig i mit arbejde. Min undervisning tager udgangspunkt i den enkelte elev eller hold, og tilpasses så det vi arbejder med, passer lige præcis til dig. Jeg inddrager meget gerne ønsker til sange fra mine elever, og har du lyst til at skrive din egen musik går vi også på opdagelse i sangskrivning.”