Holdundervisning
7 - 11 år

Nu kan du lære at spille et instrument på hold.

Holdundervisningen er en sjov og lærerig måde at begynde at spille et instrument på. Undervisningen foregår på et hold med 3-6 elever, der spiller på hvert sit instrument. Der indgår elementer af sammenspil, individuel instruktion og vi lærer om musikkens byggesten som rytme, toner og klang. Og så er det sjovt at spille sammen med andre.

• Saxofon og klarinet, Haderslev
  • Trommesæt
  • Trompet og trækbasun

• Saxofon & klarinet, Starup
  • El-bas
  • El-guitar

• Klaver
  • Tværfløjte
  • Ukulele
  • Violin

• Cello
Cello hold
På dette hold lærer du at spille smukke melodier selv og vi laver cellosammenspil.

Elbas hold

Nu har du muligheden for at gå til basundervisning på et hold - et hold hvor vi forelsker os i bassen og dens dybe, sprøde toner

Guitar hold

Du lærer at spille melodier og akkorder, og sammen med andre er bare sjovt at synge og spille de nyeste popsange.
Klaver hold
Klaveret er et meget alsidigt instrument og man kan spille alt fra Für Elise til The Beatles på det.
Man kan også spille både i band eller alene. Eller måske bare sammen med en sanger.

Saxofon & klarinet hold Haderslev

På saxofon -og klarinetholdet arbejder vi med improvisation, noder og rytmer.
Og selvfølgelig det allervigtigste nemlig at det skal være sjovt og hyggeligt at spille musik sammen : )

Saxofon & klarinet hold starup

På saxofon -og klarinetholdet arbejder vi med improvisation, noder og rytmer.

trommesæt hold
Du kan komme på musikskolens Trommesæthold, hvor du bliver en del af en flok med fokus på rygraden i musikken, nemlig rytmerne, tempoet og dynamikken.

Trompet & basun hold
På dette hold spiller vi trompet og trombone/trækbasun, som begge er en del af messingblæserfamilien. Det er nogle af de sejeste instrumenter der findes, og man kan spille al slags musik på dem - jazz, klassisk, rock, funk og meget mere.
tværfløjte hold

På dette fine instrument kan man spille både smukke lyse melodier og bløde dybe toner.
På tværfløjteholdet skal vi udover at spille en masse fløjtemusik også lege med noder og rytmer.

ukulele hold
Violin hold