Jesper hermann Heinz

Jesper Heinz er uddannet pædagog med musik som linjefag fra Skovtofte Socialpædagogiske Seminarium, og har arbejdet med musikundervisning i ca 20 år samt spillet i forskellige bands, hvor han også skriver og udgiver eget musik. På Haderslev Musikskole er Jesper at se ude i dagtilbudene hvor han laver musik sammen med børn og personale. Han kan yderligere findes i guitarklasserne på Starup og Øsby skole.

Sidst så har Jesper Max Musik, juniormusik sammenspil og enkle soloelever i Guitar. Jesper er vild med at spille og lave musik sammen med eleverne, og ser en stor værdi i det musikalske fællesskab, som kan bruges i andre sammenhænge.