Tid: 36 gange á 25 minutter
Pris: 845 kr. (8 gange). I alt 6.760 kr.

Instrument

Instrument kan lejes for 140 kr. (8 rater)

Martin Folmer

Trombone for voksne

Trombonen, også kaldet trækbasunen, er nem at kende på sit udseende. I modsætning til de andre instrumenter i messingfamilien har den ingen ventiler. Man bruger det som kaldes trækket til at styre tonernes højde. Trombonens udseende har næsten ikke ændret sig gennem mange hundrede år.

Når du spiller på et blæserinstrument, er du hver uge til time hos din lærer – alene eller i en lille gruppe. Men i musikskolen du går også til sammenspil hver uge.
Sammenspilsgrupperne består af andre blæserelever. Og de lidt større er også sammen med andre instrumenttyper.