Tid: 28 gange á 40 minutter
Pris: 400 kr. (4 gange) I alt 1.600 kr.

Max Musik 1

Hvad er Max Musik?
Max musik er børnenes indgang til musikskolen. Max Musik foregår som holdundervisning på egen skole umiddelbart efter skoletid og henvender sig til elever i 0.-3. Klasse.

Max Musik 1 og 2 deltager i det årlige Musikevent. Sammen med Musikskolens instrumentalelever opfører holdene fra Max Musik en fælles koncert i foråret.

Max Musik 1
Går du i 0. Klasse? Vil du være med til at udforske musikkens univers? Så er Max Musik 1 lige noget for dig…! I Max Musik-timerne lytter, synger, leger og spiller vi på rytmeinstrumenter, og Max Musik indeholder også sammenspil.