Tid: 36 gange á 25 minutter
Pris: 650 kr. (8 gange) I alt 5.200 kr.

Instrument

Instrument kan lejes for 140 kr. (8 rater)

Elisabeth La Cour
Anna Sairanen

Violin

Strygerfamiliens mindste instrument er en violin. Violinen er kendt fra alle mulige forskellige sammenhænge, som et melodi-instrument eller som en del af en stor sammenhæng i et orkester.
Violinen kan spille musik fra alle lande og i alle genre.
Violinen kan spille blødt og smukt og kraftigt og råt, violinen kan spille stille og kraftigt.
Du kan begynde at spille violin når du er ca 5 – 6 år. Men du kan også begynde, selvom du er større. senere
Musikskolen har violiner i alle størrelser, som du kan leje, så vi er sikre på at have én til dig, mens du vokser.

Når du går til violinundervisning i musikskolen, skal du og dine forældre, hjælpes ad med at huske at øve næste hver dag!

Instrument

Du har brug for et instrument, for at kunne øve dig. Men du kan altid kan leje et hos os. Du skal skifte violin mange gange, mens du vokser, så det er en god idé at vente med at købe en violin til du er vokset helt ud!

Orkestre

Musikskolens orkester – Hver onsdag fra kl. 17 – 18:30 øver vi med musikskolens orkester – et stort orkester for alle orkesterinstrumenter. Vi har det mega skønt sammen og der er plads til alle. Det er et stort lærerteam tilknyttet orkestret, som også spiller med. Musikskolens orkester spiller hvert år til forårskoncert på Harmonien, Dansk Tysk musikskoledag, Musikskolernes dag i Tivoli i København og mange andre arrangementer.