tilmelding

Sted: Christiansfeldvej 8B, lok. 661

Karina Hørlyk

Tumlerytmik

Tumlerytmik er for dig og din baby, som har lyst til mere leg med musik og krop.

Med musikken skaber vi et unikt samvær mellem forældre og barn, og gode rammer, hvor vi kan tumle og stimulere barnets motoriske udvikling. Barnet har brug for at blive vendt og drejet (vestibulær stimulering) for at kunne udvikle sig og hvorfor ikke gøre det med musikken som bedste følgesvend.
 Vi synger, slår kolbøtter, spiller på rasleæg, danser, og putter os til sidst godt ind til mor eller far.

Alle kan være med til Tumlerytmik!